Návštevnícky poriadok

02.11.2009 14:50

Tímto ba som chcel upozorniť vás návštevníkov na pár vecí ohľadne  tohto webu:

1. kópirovanie textu - prosím návštevníkov aby nekopírovaly moje články pretože ani ja to nerobým a myslím si že je zbytočné aby na internete bolo 50 rovnakých článkou a existuje na to zákon tak vás prosím aby  ste to nerobyli avšak môžete čerpať informácie z mojích článkov a vytvoriť si vlastné pridané o vlastné poznatky.

2. kópirovanie obrázkov - nezakazujem nikomu si sťahovať obrázky ktoré tu mám pretože aj ja mám niektoré obrázky z internetového vyhliadavača Google ale bol by som rád keby ste ma  informovali o kópirovaní obrázkov na vaš web alebo aspoň uviedli zdroj.

3. návštevníka kniha - slúži na debatu a nie osočovanie iných osôb preto by som bol rád keby sa tam takéto veci nenachádzali a ak sa chcete na niečo opýtať tak sa kľudne pýtajte a ja sa budem snažiť vám odpovedať.

4. odkazy - ak máte záujem aby som vašu stránku zaradil do rubriky odkazy stačí mi napísať a ak sa mi vaša stránka bude páčiť tak ju tam zaradím.

5. inzercia - ak máte škrečkov na predaj a chceli by ste ich ponúknuť k predaju tak mi môžte napísať a ja ich zverejním s kontaktom na vás a informáciou o škrečkoch.

Dátum: 2.11.2009